Uka den 13.-18. februar var det inspirasjonsuke her på TVS. Vi skulle få besøk av ungdomspastor Jonathan Osorio fra USA, men mandag ettermiddag fikk vi vite at han ble forhindret fra å komme! Vi ble mildt sagt litt stresset og fryktet at vi måtte avlyse alt sammen. Men til slutt fikk vi til en god løsning med at taleren talte til oss via zoom i stedet!

Dagelevene fikk tilbud om å være med og bo på skolen. Noen av dem takket ja til det. De trivdes med å være en del av internatlivet og delta i ukens opplegg. Å kunne sove lenger om morgenen var heller ikke noe minus!

Temaet denne gang var I.G.N.I.T.E., som står for : «an Invitation to Grow by loving your Neighbor, Inspiring you to be Transformed and remember this is available to Everyone!»

I tillegg til møtene kom aktiviteter både i regi av ukens program og av mer spontan karakter. Torsdag kveld hadde vi en flott og stemningsfull samling i trappa etter møtet, med mange elever og nydelig sangstund. Fredag hadde vi nattverd på møtet etterfulgt av Q&A med taleren. På Sabbaten var det dåp! Det ble en helt spesielt fin slutt på uka.