Endelig har vi kunnet arrangere skidag igjen. For de som ønsket å stå på alpinski eller snowboard, gikk turen i år til Hafjell. Det var tydelig at elevene var lei av nedstegning og coronatiltak for vi klarte å fylle nesten 3 busser med elever, volontører og ansatte.

Selv om det var lite snø var forholdene i bakken gode. Sola skinte og vinden blåste, og humøret var på topp. Skidag er en fin avveksling fra skolehverdagen, og gjør godt både fysisk og psykisk.

En gruppe elever og lærere gikk langrennstur fra Krokkleiva til Sørsetra samme dag. Der hadde betjeningen åpnet dørene for dem, og det var hyggelig å kunne være sammen i det flotte været, utenfor klasserommet. Vi er glade for at noen skoledager er litt annerledes. Takk for turen alle sammen!