Årets volleyballturnering blandt de skandinaviske SDA skolene ble avholdt på Toivonlinna, Finland. Volleyballagene fra de fire skolene møtte den 17.-19.1. for noen spennende kamper. Samtidig ble det andakter, sang, bibelquiz og et godt felleskap.

«I år var jeg så heldig å bli valgt til kaptein på jentenes volleyballag, det innebar også at jeg var en av jentes «storesøster» under årets nordisk. Det var en utrolig fin opplevelse å dra på tur sammen med volleyball familien. Selv om det var gøy å komme på 2. plass i cupen, var selve samholdet med jentene enda mer underholdende og minneverdig. Selv om vi var gode venner på laget før turen, ble vi enda mer som familie i løpet av kun denne ene helgen, noe som er ganske fantastisk.» – Vårin B. Næss (3STB)

Også guttelaget kunne dra hjem med sølvmedaljer – velfortjent. Bare Finland var ikke å slå.

Du finner flere bilder på vår facebook-side: