Fortsatt ledige plasser Velkommen til TVS! Søk nå

En skole for deg!

Våre beste ambassadører er våre elever

Vi vet at det å velge skole er et viktig skritt for fremtiden din.

Studiespesialisering

Studiespesialisering er for deg som liker og trives med teoretiske fag og ønsker å ha muligheten til å studere ved høyskoler og universiteter. Ved å gå studiespesialisering får du studiekompetanse og kan ta høyere utdanning. Skolen tilbyr programfag med fordypning innen realfag og språk, og samfunnsfag og økonomi.

Elektro og datateknologi

elektrofag-tyrifjord-videregående-skole

Elektro og datateknologi er for deg som vil ta en praktisk linje på videregående og som har interesse for elektriske systemer og elektronikk. Ved å gå elektro og datateknologi legger du et grunnlag som for mange yrker innenfor installasjon og vedlikehold av elektriske og elektroniske systemer. Skolen tilbyr Elenergi og ekom i Vg2.

Helse - og oppvekstfag

Helse- og oppvekstfag er for deg som vil ta en praktisk linje på videregående og som har interesse for å jobbe med mennesker. Ved å gå Helse- og oppvekstfag legger du et grunnlag for mange jobber innen helserelaterte yrker. Skolen tilbyr Helsearbeiderfag i Vg2.

Påbygging

Påbygging er for deg som har gått et yrkesfaglig utdanningsprogram eller for deg som har tatt fagbrev, men som ønsker å få generell studiekompetanse. Påbygging til generell studiekompetanse er et ettårig program. Vi tilbyr både påbygging Vg3 og Vg4.

Søk om skoleplass

Det er nå løpende opptak. Få ledige plasser i Vg1.

Vi fokuserer på læring, kunnskaper og ferdigheter i et godt og trygt miljø forankret på kristne verdier.

Tyrifjordaktiviteter

Søk nå